random skit, måste skriver av mej bara

jag hatar att vara själv. jag hatar mina ben. jag hatar mitt utseende i huvudtaget. alla mina vänner är så perfekta, vadfan hände med mej? alla är fucking perfekta. killen jag älskar hatar mej. jag gör fel hela tiden. en person som betyder mycket dör, vilket gör allt så jävla mycket bättre också. jag kanske verkar som jag har bra självförtroende och aldrig har problem. men jag är så jävla tvärtimot. jag håller alla känslor inne, för jag vill inte tynga ner andra med mina problem. jag låtsas som jag har bra självförtroende för att andra också ska kunna få det, för alla är så jävla perfekta så jag fattar inte hur dom inte kan ha det. jag håller alla känslor inne, länge. sen bryter jag ihop, totalt, när det  blir för mycket känslor. då kommer alla känslor på en gång, allt liksom svämmar över mej typ.
Jag frågar mej själv ofta, varför finns jag?
jag har självmordtankar, tanken på självmord är i mitt huvud hela tiden. som en jävla kardborre som inte vill lossna. men jag tvingar  mej själv hela tiden "ta inte självmord, det kommer säkert bli bättre snart" men jag har fan tänkt så sen 4an. och nej, det blir inte bättre. vadfan får mej att tro det? det kommer aldrig bli bra, tanken kommer aldrig försvinna.

eller jo, kanske. om killen jag älskar, äskar mej tillbaks. jag blir smalare, mitt utseende helt plötsligt blir snyggt. personer slutar kalla mej för saker.
Ibland mår jag bra, inte bäst, men bra. men det varar ofta väldigt kort. när man sitter där med sina kompisar, mår bra för tillfället, så kommer någon och kallar en "fjortis, hora, ful, äcklig, dum i huvudet, fet" så sjunker jag till botten igen. det är tungt att få höra dessa ord varje jävla dag.

min fråga är ännu, varför finns jag? varför existerar jag?

det ända jag gör är att förstöra. jag försöker att göra mitt bästa i skolan. men ändå får man skit för det. Jag gör mitt bästa. men inte en jävel bryr sej, för jag har inte mer en godkänt.

jag hatar mitt liv rent ut sagt.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Tjena, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram från Modemannen Mikael

2012-10-16 @ 20:28:53
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0