lol.

Har haft sjukt kul idag med Elin och Emma ! vi fotade och bakade kladdkaka som blev skit god, det var typ smet inuti x'd haha, sen kollade vi på Greece :333 och imorn är det fucking skola, går och dör. nejmen, ah, jag har inte haft tid att blogga idag så ah.
JUSTE ! VI HAR BESTÄLLT HEM MASSA NYA KLÄDER TILL MIG ! FRÅN HM KATALOGEN OCH MIBNN ÄLSKADE STICKADE TRÖJA FRÅN MODEKUNGEN ! JAGDÖÖÖÖÖÖR. Och sen så ska jag och mamma åka till centrum för att jag behöver ett par jeans som bara finns på u-turn och sen ska jag få en blus från HOLLISTER ! jag döööör. Är sjuuuuukr glad :D haha lol.

heh, kommer bilder från dagen snart, när elin laddat upp dom på fb ;)
kör på en gammal bild så länge ;) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0