if you didn't see it with your eyes, it shouldn't be coming out of your mouth.



Tja bloggen! Sitter och väntar på att middagen ska bli klar, och ah, jag pallar inte visa gårdagens outfit eller dagensheller, är bara helt enkelt för trött. Men imorn så börjar jag 9.10, PLUS! att det är fredag :D och vi slutar 12.50 tror jag ? :) och då så ska jag typ vara med emma eller någon. Hoppas någon jävel vågar prata med mig imorn. Vi har gympa imorn också, jävla skit. FAN ATT JAG INTE HAR PENGAR. Finns så jäkla mycket saker jag vill ha just nu ! nu är jag ledsen :(  juste mamma kom hem idag :3 och då kanske jag jag kan övertala henne att vi ska åka och shioppa i helgen :33333
Och justeeee, på nästa söndag ska jag och ELIN PAJ till grönaaaaan :D

(osamman hängande inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0