cprubrik.

Tjaaaaaa, såg att emma gjorde ett litet fint inlägg, så söt hon är. Nejmen haha, idag har jag typ suttit vid datorn hela jävla dagen, för att jag inte pallat göra något, hehe. Men sen senare mot typ kl 4 fick jag typ dampattack. Så jag ringde Emma och frågade om hon hade lust att hänga med till Täbyyy. Så vi stack dit och gick självklart in på Hollister, gudjagdördomharsåsnyggakläder. Men ah, eftersom allt är så jäkla dyrt där inne så fick jag bara med mig en hand kräm för 110 spänn som luktar sjuuuuuuuuuukt gott. Sen gick vi till Espresso house och tog en frappino, så jäkla gott asso :) ah här är iaf handkrämen (det får bli en webbcam bild för min kamera är störd) :
Och självklart skulle det regna också så mitt hår blev lockigt, ilandsproblem. Men ska göra nånting nu, kanske sticka ut och träffa några, får se vad som händer ! Men jag återkommer snart med fler inlägg ;) PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0